Advertisement

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • Povestioare care te pun pe ganduri

    -Copilul--meu-are-autism---10-semne-care-te-pot-pune-pe-ganduri
    1. Astazi, in centrul din orasul San Diego, am observat cum niste persoane batjocoreau un barbat mexican. Era clar un act de discriminare. Omul a inceput sa planga. Plecand din locatia in care a fost batjocorit, si-a dat jos geaca.  Pe tricoul lui scria asta: “I love USA” (iubesc Statele Unite ale Americii)

    2. Astazi, am intervievat o femeie care era in starea terminala a bolii. Astfel, am incercat sa intreb, intr-un mod cat se poate de delicat, “Cum este sa te trezesti in fiecare dimineata si sa stii ca vei muri?” La care femeia mi-a raspuns: “Cum este sa te trezesti in fiecare dimineata si sa pretinzi ca nu vei muri?

    3. Astazi, o fata de 16 ani pe care o stiam s-a spanzurat. A facut acest gest dupa ce i-a spuns mamei sale ca aseara s-a imbatat si a fost violata de un strain. A lasat un mesaj de adio pe care scria: “Am sperat ca ai sa ma crezi.”

    4. Astazi ma uitam pe un grup de pe Facebook, in care ne aratam recunostina pentru doua persoane care au murit, din liceul meu. Fata era draguta, desteapta, tacuta si nepopulara. A fost omorata de un sofer in stare de ebrietate. Baiatul, era rau, nesimtit si foarte popular. El a fost soferul in stare de ebrietate. Grupul lui are 602 membri. Grupul fetei are 48.

    5. Astazi, cel mai bun prieten al meu, Charlie, s-a impuscat in cap la ora 2PM. Acum am observat ca am un apel pierdut de la el, la ora 1:56PM.

    6. Astazi, dupa ce mi-am vazut cainele calcat de masina, am stat cu el in brate pe marginea drumului si am plans. Iar inainte sa moara, mi-a lins lacrima de pe obraz.

    7. Astazi, i-am servit micul dejun unei femei mai batrane. Mi-a lasat 90 de dolari bacsis pentru o nota de 10 si cu un mic biletel pe care scria: “Am 86 de ani si nu o sa iau cu mine banii. Asa ca, te rog, sa te bucuri tu de ei.”

    8. Astazi conduceam spre un interviu, cand am vazut o femeie (businesswoman) stand langa BMW-ul ei, ce stationa pe marginea drumului. Avea pana. Am oprit si am ajutat-o sa schimbe roata. Cand am ajuns la interviu, femeia pe care o ajutasem era CEO-ul (directorul general) al companiei. Am primit slujba.

    9. Astazi mi-am intrebat baietelul care are doar 6 ani, ce vrea sa se faca atunci cand va fi mare. Mi-a spus: “Mama, tot ce vreau este sa fiu fericit.

    10. Astazi verisorul meu a murit. A fost soldat pentru U.S Marines, 6 ani de zile. A luptat in Irak timp de 3 ori. A venit acasa pentru 2 saptamani si a fost omorat de un sofer in stare de ebrietate.

    11. Astazi, in timp ce o conduceam pe bunica mea spre policlinica, m-am enervat pentru ca am prins semaforul rosu, de doua ori. Bunica mea a inceput sa rada si mi-a spus: “Tot timpul de plangi de semafor cand este rosu, dar niciodata nu te bucuri cand este verde.”

    12. Astazi tatal meu mi-a spus: “Incearca, nu trebuie sa fi un profesionist pentru a realiza un produs bun. Amatorii au inceput Google si Apple. Profesionistii au construit Titanicul.

    13.  Astazi, dupa ce fratele meu de 5 ani a intrat in camera mea, am tipat la el sa iasa afara. Cand nu m-a ascultat, am mai tipat o data, apoi am observat ca avea in mana un castron cu visine (preferatele mele). Mi-a spus: “Imi pare rau, am vrut doar sa impart cu tine..”

    14.  Astazi, sotia mea m-a sarutat, mi-a spus la revedere, s-a suit in masina ei, a facut accident si a murit. Cand politistul m-a sunat sa imi spuna vestea, am izbucnit in plans. Eram in toaleta. M-am uitat in oglinda si am observat ca pe obraz aveam rujul

0 comentarii:

Leave a Reply

Featured Video

Photos