Advertisement

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • Merita sa mai joci metin2?

      Salut m-am gandit sa va vorbesc si despre jocuri iar astazi am sa vorbesc despre Metin2.
     ..Metin2 este un joc cu o grafica bunicica jocul se bazeaza in principal pe creearea unui caracter Ninja,Razboinic,Sura,Saman cel mai folosit caracter este Razboinic iar cel mai nefolosit se spune ca este Saman, samanul este mai mult folosit pentru buff dupa ce ai facut caracterul tu vei intra intr-o lume noua si va trebui sa muncesti ca sa devi cineva in joc in fine sa trecem la subiect daca merita sa-l joci sau nu.
      Eu am jucat metin2 aproape 3 ani si cand ma gandesc cate puteam face in acest timp metin2 creeaza dependenta poate la inceput spui ca nu am sa ma joc ca disperatu' dar fara sa iti dai seama jocul te acapareaza si ai sa vezi ca o sa iti petreci foarte mult timp in fata calculatorului pentru acest joc si in multe cazuri au aparut probleme in familie la unele persoane si s-au iscat conflicte iar dupa un timp ce ai ajuns la un anumit level o sa iti doresti sa devi mai bun mai puternic si metin2 este un joc creeat pentru a face bani iar tu o sa bagi bani in joc unele persoane si va spun sigur pentru ca le stiu pe acele persoane au bagat in joc peste 500 de euro daca nu mai mult pentru a deveni bun in joc si intrebarea mea pentru voi este: ,,Se merita?"
      Decizia va aparatine voi hotarati ce o sa faceti de acum dar daca totusi o sa vreti sa il jucati jucati cu cap!

0 comentarii:

Leave a Reply

Featured Video

Photos