Advertisement

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • Clarabel Scott

     Poate multi dintre voi ati auzit de Clarabell Scott din Londra jurnalista de teren de la BBC care a aparut pe Youtube si si-a exprimat liber si sincer parerea despre video vloggeri : Mihai Zmenta Codrin Bradea Bianca Adam (Tequila), iar imediat dupa aceste videoclip-uri in care a spus liber tot bineinteles au aparut jignirile din partea faniilor celor mentionati mai sus.
    Clarabel Scott  Parerea mea despre ea : - Ea a gresit, trebuia sa abordeze alta maniera de exprimare adica totusi nu sa ii jigneasca asa de direct era clar ca dupa se va intampla ,,inevitabilul" sa fie jignita foarte mult la scurt timp dupa canalul ei a fost sters din cauza ca a primit foarte multe report-uri si a disparut de pe youtube.
      Parerea mea despre ce-i care ii comentau pe youtube:
     Daca nu iti place ceva sau de cineva nu trebuie sa o injuri poti spune si intr-o maniera de sfat am citit niste comentari de genul : ,,Asta-i proasta?" ,,Esti barbat sau femeie?" ,,Sugi p*la"  ,,Si noi ne bagam p*la in gura ta" cand vad astfel de comentari nu imi poate fi decat mila de acele persoane ei merg doar pe un drum in ,,turma" societatea a transformat totul asa esti mai tare daca injuri pe internet? Am vazut si un baiat (copil) care nu avea mai mult de 12 ani o face in toate felurile nu o sa pun videoclip-ul pentru ca nu vreau sa ii dau numele si am o intrebare ce ti-o facut respectiva femeie tie personal? Nimic dar normal ai vazut cum fac toti ceilalti si ai intrat si tu in ,,joc" nu am nimic nici cu Clarabell nici cu acei oamenii care o jignesc  dar cam asta-i adevarul ce am mentionat mai sus totul se poate schimba schimbarea e la tine!

0 comentarii:

Leave a Reply

Featured Video

Photos